W Internecie nadal krąży maksyma „content king„, co oznacza treść jest królem. Google szczególny nacisk kładzie na unikalną treść w Internecie. Regularne dostarczanie unikalnych treści jest szczególnie istotne w kontekście pozycjonowania, ale i nie tylko.
Content king marketing
Stale optymalizowana strona firmowa oraz odpowiednio redagowany blog ekspercki to fundamenty kreowania marki firm w Internecie. Blog powinien być bogaty w unikalny „content” – treść. Działa tutaj lawina zdarzeń. Wartościowy materiał zaciekawi sporą rzeszę czytelników, spragnionych praktycznej wiedzy. Użytkownicy zaczną udostępniać Twój link w sieci i tak zbudujesz listę unikalnych linków – istotnych z punktu widzenia pozycjonowania. Dlatego tak istotne jest budowanie bloga, opartego o wartościowe treści przeplatane o frywolne relacje zastosowania umiejętności i zdolności w praktyce.
O kilku lat opieram marketing w Internecie właśnie na dostarczaniu unikalnych treści m.in. za pośrednictwem praktycznych artykułów na blogach tematycznych i firmowych i uważam to za fundament kreowania wizerunku w Internecie.
A może Copywriter ?
Jak więc tworzyć ten content, czyli treści, które są king ? Może warto pójść na skróty i poprosić o pomoc copywritera. Jak się pewnie domyślasz zajmuj się tym, a robię to w sposób który m.in. możesz zobaczyć na tym blogu. Jeżeli doceniasz siłę unikalnych tekstów sprzedażowych, zapraszam Cię na stronę www.michalszafranski.pl/copywriter i zapytanie o warunki współpracy!
Michał Szafrański